GlobeCore / სტატიები / მარინის კომპოზიტური საწვავი და მათი წარმოება მორევის შრის მოწყობილობის საშუალებით

მარინის კომპოზიტური საწვავი და მათი წარმოება მორევის შრის მოწყობილობის საშუალებით

საზღვაო კომპოზიტური საწვავი

საზღვაო კომპოზიტური საწვავი არის აალებადი ნარევები, რომლებიც გამოიყენება გემების ელექტროსადგურების ექსპლუატაციაში. ისინი ემსახურებიან საფუძველს, რომელზედაც ფუნქციონირებს გემის მოძრაობის დამხმარე სისტემები, ბორტ მოწყობილობები, მექანიკური დანადგარები, ინსტრუმენტები და აღჭურვილობა. წვადი პროდუქტის სახეობიდან გამომდინარე, საზღვაო საწვავი წარმოადგენს ინგრედიენტების ნარევს, როგორიცაა საწვავი დიზელის საწვავთან ან დიზელის ფრაქციები დანამატებით.

საზღვაო კომპოზიტური საწვავი

საზღვაო საწვავი გამოიყენება სხვადასხვა ტიპის და ექსპლუატაციის მეთოდების ერთეულებში. მათ შორისაა მთავარი ძრავა, ელექტროენერგიის გენერატორის ძრავა, ცხელი წყალი, ორთქლის ქვაბი და სხვა სისტემები. უფრო მეტიც, ინდივიდუალური კომპოზიციური საწვავი გამოიყენება თითოეული ტიპის ერთეულებისთვის.

თუმცა, გარდა ამისა, ძირითადი ძრავისთვის სხვადასხვა ტიპის საწვავიც გამოიყენება. ეს განპირობებულია გარკვეულ რეგიონებში გოგირდის გამონაბოლქვის მოთხოვნებით, გარემოსდაცვითი რეგულაციებით და გარკვეული პროდუქტის გამოყენების ეკონომიკური ეფექტით.

არის სპეციალური კონტროლის ზონები. მასში გამოიყენება დაბალი გოგირდის საზღვაო დიზელის საწვავი. ეს არის დაბალი სიბლანტის დისტილატური პროდუქტები. ისინი წარმოადგენენ საავტომობილო დიზელის საწვავის ალტერნატივას, მაგრამ აქვთ გოგირდის მაღალი შემცველობა და დაბალი ცეტანის რაოდენობა.

გარდა ამისა, გემები მუშაობენ მსუბუქ საწვავზე პორტებში მანევრირებისას, როდესაც ძრავა ხშირად იცვლის მუშაობის რეჟიმებს. ხოლო ღია ზღვაზე გაყვანის შემთხვევაში, განსაკუთრებული შეზღუდვის გარეშე ზონებში, დისტილატის საწვავი იცვლება მძიმე, მაღალი სიბლანტის პროდუქტებზე, ბუნკერის საწვავზე. იგი გამოიყენება იმ მძლავრი მამოძრავებელი დანადგარების მუშაობის უზრუნველსაყოფად, რომლებიც არ ახასიათებენ საწვავის ხარისხს.

ამრიგად, კომპოზიციური საწვავი გადაზიდვის ინდუსტრიისთვის იყოფა შემდეგ ტიპებად:

  • დიზელის საწვავი

ეს არის გამჭვირვალე, მსუბუქი პროდუქტი, რომელიც შეიცავს 0,5%-მდე გოგირდს. ხოლო საწვავი, რომლის გოგირდის შემცველობა 0,1%-მდეა, გამოიყენება ზონებში სპეციალური წესებითა და შეზღუდვებით. დიზელის საწვავის გამოყენება შესაძლებელია მდინარის ტრანსპორტირებისთვისაც. ეს არის სუფთა, მაგრამ ძვირადღირებული საწვავი; შესაბამისად, აღარ არის მომგებიანი მისი გამოყენება დიდი გემების საწვავის შესავსებად. უფრო მეტიც, მათი ძრავები არ არის მოთხოვნადი და არ საჭიროებს ამ მაღალი ხარისხის პროდუქტის გამოყენებას.

  • დაბალი სიბლანტის საზღვაო საწვავი

ის ასევე არის მსუბუქი ნავთობპროდუქტი, რომელიც დაფუძნებულია ნავთობის დიზელის ფრაქციებზე. გოგირდის წილი შემცველობა შემადგენლობაში მერყეობს 0,5-დან 1,5%-მდე. საზღვაო საწვავის წარმოება გულისხმობს დიზელის ფრაქციების შერევას მეორადი პროცესების მსუბუქი გაზის ზეთებთან. ის უფრო იაფია ვიდრე დიზელის საწვავი და არ საჭიროებს დანამატების გამოყენებას საპოხი თვისებების შესანარჩუნებლად. იგი გამოიყენება საშუალო სიჩქარის, მაღალსიჩქარიანი გემების აგრეგატებში და გაზის ტურბინის ქარხნებში.

  • მაღალი სიბლანტის საზღვაო საწვავი

მაღალი სიბლანტის საზღვაო საწვავის წარმოება გულისხმობს ნარჩენი ნავთობპროდუქტების შერევას დიზელის ფრაქციებთან. ეს იწვევს იაფი მაღალი სიბლანტის მძიმე და ზემძიმე კომპოზიტური საწვავის მიღებას გაზის ტურბინის აღჭურვილობისთვის, დაბალსიჩქარიანი და საშუალო სიჩქარის ძრავებისთვის. ეს არის მუქი კლასის ნავთობპროდუქტები. მათ შორისაა საზღვაო საწვავი და ბუნკერის საწვავი. ისინი გამოიყენება გემების ამძრავ ქარხნებში. ამ კატეგორიას მიეკუთვნება გემების სამრეწველო საწვავიც.

კერძოდ, მძიმე საზღვაო საწვავის წარმოების ოპტიმიზაცია შესაძლებელია განხორციელებით GlobeCore მორევის ფენის მოწყობილობა (AVS) ტექნოლოგიურ პროცესში.

საზღვაო კომპოზიტური საწვავისურათი 1 – მოწყობილობა ფერომაგნიტური ნაწილაკების მორევის ფენით

საზღვაო კომპოზიტური საწვავი – ჩვეულებრივი მომზადების მეთოდების უარყოფითი მხარეები

კლასიკური ტექნოლოგიის მიხედვით, საზღვაო დიზელის საწვავი მზადდება სპეციალური მექანიკური მიქსერების გამოყენებით. ამ შემთხვევაში, დიზელის საწვავის შერევით საწვავის ზეთთან მიიღება ცუდი სტაბილურობის ემულსიები, რომლებიც შეიცავს მაზუთის ნაწილაკებს 20-დან 100 მიკრონი ზომით.

გარდა ამისა, შერეულ საწვავს შეიძლება დასჭირდეს დამატებითი გაწმენდა ფილტრების, გამყოფების საშუალებით დიდი მექანიკური მინარევების, დამაბინძურებლების და წყლის შემცველობის გამო.

საზღვაო საწვავის მომზადების ჩვეულებრივი მეთოდების ეს პრობლემები შეიძლება მოგვარდეს გამოყენებით GlobeCore მორევის ფენის მოწყობილობა. სამრეწველო ტესტები და ანალიზი ჩატარებული D.D. ლოგვინენკო ადასტურებს გემების ელექტროსადგურებისთვის აალებადი ნარევების მომზადების ამ მეთოდის გონივრულობას. AVS შესაფერისია საწვავის მომზადებისთვის, საწვავის ხარისხის გასაუმჯობესებლად და წვის პროცესების ინტენსიფიკაციისთვის.

საზღვაო კომპოზიტური საწვავის მომზადება მორევის ფენის მოწყობილობის საშუალებით

მორევის ფენის მოწყობილობაში დიზელის საწვავის მაზუთთან შერევისას ვიღებთ მაღალი ხარისხის და მაღალი სტაბილურობის ემულსიას. საზღვაო დიზელის საწვავი მზადდება რამდენიმე წამში. ამ შემთხვევაში მასში შემავალი საწვავის დისპერსიული უნარი 1 მიკრონზე ნაკლებია. ემულსია არ იშლება და აქვს მაღალი დალექვის სტაბილურობა. ამ მეთოდით მომზადებული კომპოზიციური საწვავი შესაფერისია საზღვაო დიზელის ძრავებში გამოსაყენებლად.

შედეგი მომდინარეობს საწვავის დამუშავებით მორევის ფენაში, რომელიც წარმოიქმნება ფერომაგნიტური ნაწილაკებით და ელექტრომაგნიტური ველით. საოპერაციო პალატაში ნემსები გადაიქცევა მიქსერებად და დამსხვრევებად, როდესაც ამოძრავებს ელექტრომაგნიტურ ველს. ისინი ინტენსიურად ბრუნავენ და მოძრაობენ კამერაში. ფერომაგნიტური ელემენტები ეჯახება მოქმედი კუბის კედლებს, ერთმანეთს და დამუშავებული მასალების ნაწილაკებს. ამავდროულად შეინიშნება ტემპერატურის მატების კერები, მაღალი ადგილობრივი წნევა, მაგნიტოსტრიქცია და კავიტაცია. ასეთ პირობებში, კომპოზიტური საწვავი ექვემდებარება მაღალი ხარისხის ჰომოგენიზაციას და მასში შემავალი საწვავის ნაწილაკები ეფექტურად დაფქვა.

შედეგად, ჩვენ ვიღებთ სტაბილურ საზღვაო დიზელის საწვავს, რომლის წარმოებამ რამდენჯერმე ნაკლები ენერგია მოიხმარა, ვიდრე ჩვეულებრივი აგრეგატების გამოყენების შემთხვევაში. ძლიერდება ნაწილაკების დისპერსიასთან და ინგრედიენტების შერევასთან დაკავშირებული პროცესები; კომპოზიტური საწვავი რამდენჯერმე უფრო სწრაფად იწარმოება.

საზღვაო საწვავის მომზადების უპირატესობები მორევის ფენის მოწყობილობის საშუალებით

მოსახერხებელი და მომგებიანია საზღვაო საწვავის მომზადება მორევის ფენის მოწყობილობის გამოყენებით შემდეგი მიზეზების გამო:

  •     პროდუქტის მაღალი ხარისხი

ჩვენ ვიღებთ მაღალი ხარისხის კომპოზიტურ საწვავს წვრილად გაფანტული საწვავის ზეთის ნაწილაკებით და კარგი გამძლეობით რღვევის მიმართ.

  • ხარჯების ეფექტურობის

4,5 კვტ სიმძლავრის მოთხოვნისას, მორევის ფენის მოწყობილობის AVS-100 მოდელი ამზადებს საზღვაო დიზელის საწვავს, რომლის სიმძლავრეა 5-6 კუბურ მეტრ საათში. ამრიგად, 1 კვტ-ზე ნაკლები ენერგია იხარჯება 1 კუბურ მეტრ საწვავზე, რაც რამდენჯერმე უფრო მომგებიანია, ვიდრე ჩვეულებრივი აგრეგატების გამოყენების შემთხვევაში.

  • გარემოსდაცვითი კეთილგანწყობა

ნარჩენები არ არის და საწვავის წვის შედეგად ატმოსფერული გამონაბოლქვი მცირდება, რადგან საწვავს აქვს უკეთესი ხარისხი და უფრო სტაბილური მდგომარეობა.

  •     მრავალმხრივობა

AVS ცვლის რამდენიმე საზღვაო საწვავის დამუშავებისა და მომზადების ერთეულს ერთდროულად, გამყოფების, ჰომოგენიზატორებისა და ფილტრების ჩათვლით. გარდა ამისა, მოწყობილობა აჯობებს მათ და ხელს უშლის საწვავის დაკარგვას.

საზღვაო საწვავის წარმოება მორევის ფენის მოწყობილობის საშუალებით იძლევა ტექნოლოგიური პროცესის რამდენჯერმე დაჩქარების საშუალებას, რადგან ინგრედიენტების შერევას რამდენიმე წამი სჭირდება, რაც ბევრად უფრო სწრაფია ჩვეულებრივ მექანიკურ მიქსერებთან შედარებით. გარდა ამისა, აღჭურვილობა გამოირჩევა კომპაქტურობითა და მსუბუქი წონით; ამიტომ მისი გამოყენება უპრობლემოდ შეიძლება შედარებით პატარა გემზეც კი. მაგალითად, 1,83 მ3/სთ სიმძლავრის ჰომოგენაზატორთან შედარებით, AVS-100 მოწყობილობა წონით 2,5-ჯერ მსუბუქია. და მისი სიმძლავრე რამდენჯერმე მეტია, რაც საკმარისია კომპოზიციური საწვავის მარაგის შესაქმნელად უდიდესი და ყველაზე ძლიერი გემების ქარხნებისთვის.

რჩევის მისაღებად და საზღვაო საწვავის წარმოებისთვის მორევის ფენის მოწყობილობის შეკვეთისთვის, გთხოვთ, დაუკავშირდეთ GlobeCore გაყიდვების წარმომადგენლები.